پاکت آجیل
استفاده از پاکت آجیل برای خشکبار و آجیل ها و محصولات برشته شده بسیار مناسب است و مزایای بسیار زیادی دارد که برای پاکت آجیل، تصمیم گیری در مورد بسته بندی عالی برای محصول شان می تواند دشوار باشد و در حالی که حفظ طراوت و محافظت از آجیل داخل ممکن است در خط مقدم ذهن آن ها باشد.
همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که بسته بندی آجیل پس از قرار گرفتن در قفسه چگونه به نظر می رسد که بر اساس نظر سنجی اخیر مصرف کنندگان ، تقریباً یک سوم تصمیمات خرید بر اساس بسته بندی است و با این حال، با توجه به اینکه مصرف کنندگان در یک سفر متوسط در سوپر مارکت در معرض بیش از 40000 مارک مختلف قرار می گیرند، که جلب توجه است که انتخاب پاکت آجیل می تواند یک چالش باشد.
پاکت آجیل به واسطه فضای نام تجاری فراوان، فرصتی عالی برای برشته کردن آجیل های ویژه برای متمایز شدن از رقبا و برقراری ارتباط با هویت برند ارائه میدهند و هنگامی که با آجیل پر می شود، قسمت های جانبی گسترش می یابد و محفظه پاکت آجیل را نشان می دهد که برشته کننده ها می توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و کیفیت محصول خود را به نمایش بگذارند.
از این فضای تبلیغاتی اضافی بر روی پاکت آجیل می توان برای گنجاندن اطلاعاتی در مورد منشا آجیل، افرادی که پشت تولید آن هستند، نحوه پردازش آن و طعم های آن ها استفاده کرد. البته در برخی از برشته کنندگان ممکن است دستورالعملهای استفاده و خواص آجیل را نیز برای اطمینان از اینکه مشتریان از دریافت بهترین محصول بر روی پاکت آجیل، درج شود.
امروزه شرکت ما با هدف بسته بندی خشکبار و سایر محصولات در ساده ترین پاکت آجیل خود تبلیغی برای برند شما است که با توجه به بسته بندی مناسب، مصرف کننده ممکن است بیشتر محصولی را روی میز کار آشپزخانه خود بگذارد یا آن را با افتخار در رفت و آمد خود حمل کند و این چیزی است که یک برند و محصول را قابل تشخیص می کند.
در عین حال به عنوان بخشی از جنبه پاکت آجیل نیز عمل می کند که علاوه بر پتانسیل برند سازی، پاکت آجیل نیز یکی از پایدار ترین انواع بستهبندی مورد استفاده هستند و طراحی آنها به این معنی است که اگرچه می توانند مقادیر قابل توجهی آجیل را در خود جای دهند، اما برای حمل و نقل بسیار سبک وزن هستند و فضای کمی را در ظروف اشغال می کنند.